شرکت کارماتک - تولیدکننده قطعات خودرو

کارماتک یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرو می باشد. در معرفی وب سایت کارماتک آمده است :
شرکت بازرگانی رهیابان فردای تابان پاسارگاد در سال ۱۳۹۴ تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. در این مسیر همکاری با بزرگترین و بهترین سازندگان قطعات یدکی عزم راسخ به مشتری مداری و جلب رضایت مشتری نیل در رسیدن به اهداف متعالی کیفی در تامین و عرضه قطعات خودرو پشتوانه این مجموعه در ارائه محصولات می باشد.اکنون مفتخریم ، محصولات خود را با نام تجاری کارماتک (KARMATEC) عرضه نماییم.
این مجموعه با استفاده از پیشینه متخصصین خود در حوزه تولید قطعات خودرو به ویژه ساخت و تولید قطعات دیفرانسیل و گیربکس، سبد محصول خود را با قطعات گیربکس خودروهای داخلی ایجاد نموده و در تلاش است با حمایت مشتریان وفادار خود بزودی دامنه فعالیت خود را گسترش داده و در زمره بزرگترین تامین کنندگان قطعات خودرو در کشور قرار گیرد.
از جمله تولیدات شرکت کارماتک می توان به موارد زیر اشاره نمود:
لوازم دشلی پیکان، ست نیم دشلی پیکان، ست دنده برنجی پیکان، هوزینگ ماشینکاری شده، مجموعه دیفرانسیل پراید معمولی ( تویوتایی )، مجموعه دیفرانسیل مگنتی پراید، مجموعه دیفرانسیل تیبا یورو ۴
دنده برنجی دوبل تیبا، سویچ دنده عقب نیسان، دنده برنجی ۱ و ۲ نیسان، لنت عقب و جلوی سمند
دنده برنجی ۳ و ۴ ال ۹۰، لنت جلو رانا، ست دنده برنجی آریسان، مغزی کشویی ۱ و ۲ تیبا
سنسور کیلومتر پژو ۴۰۵ با پنیون، مجموعه دیفرانسیل سایپا ۱۵۱، ماهک ۱ و ۲ فولادی پراید
سویچ دنده عقب پژو ۴۰۵، لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ست دشلی ۲۰۶ بدون واشر، دنده برنجی روآ سال

از جمله امکانات وب سایت کارماتک علاوه بر نمایش و معرفی محصولات این شرکت می توان به ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز اشاره نمود.
امکان رهگیری سفارش از لحظه ثبت تا زمان نهایی شدن و ارسال سفارش به صورت کامل در پنل این وب سایت پیاده سازی شده است.
چنانچه شرکت شما هم در زمینه تولید قطعات خودرو و یا موارد مشابه به آن فعالیت دارد خوشحال می شویم طراحی وب سایت خود را به شرکت داده پردازی آسمان بسپارید مطمئنا با تجربه ای که در این زمینه داریم رضایت شما را جلب خواهیم نمود.

همین الان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴۸ تماس گرفته و سوال و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

برای مشاهده وب سایت کارماتک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

#کارماتک #تولید قطعات خودرو #طراحی وب سایت ویژه قطعه سازان #ثبت سفارش آنلاین #پیگیری آنلاین سفارش #شرکت داده پردازی آسمان #طراحی حرفه ای وب سایت

http://karmatec.ir