شرکت بازرگانی پارس پیمان ماشین

شرکت بازرگانی پارس پیمان ماشین شرکتی فعال در زمینه تامین مواد اولیه ی کارخانجات و صنایع ، تدارک ماشین آلات و قطعات یدکی از مهمترین و معتبرترین برندها و سازندگان در جهان می باشد.

این شرکت خود را این چنین معرفی می کند:
پارس پیمان ماشین ، به سابقه طولانی روابط مناسب خود با مهمترین و مشهور ترین شرکت ها و تولیدکنندگان در زمینه های مختلف افتخار می کند. این شرکت همچنین مشتاق به گسترش روابط خود با تامین کننده گان جدید می باشد.

کالاهایی که توسط این شرکت قابل تامین می باشد عبارتند از :
بیرینگ، بلبرینگ و انواع ملزومات حرکتی ، ملزومات آب بندی مکانیکی و شیمیایی، ملزومات الکتریکی و الکترونیکی، فیلترهای صنعتی خاص، سیلندر و گازهای میکس صنعتی، ابزار دقیق و اتوماسیون، توربین، پمپ ، گیربکس، کمپرسور، روغن، گریس و روانسازها، لوله و اتصالات، ملزومات ایمنی و آتش نشانی، پلیت، ورق، لوله، شیم، تسمه، کلاف و مقاطع فولادی، شیرآلات و لوازم جانبی، توربین ،پمپ ،گیربکس ،کمپرسور

وب سایت شرکت بازرگانی پارس پیمان ماشین در سال ۱۳۹۲ طراحی و برنامه نویسی شد. این وب سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است و البته با توجه به گذشت حدود ۷ سال از طراحی آن، نیازمند یک بروز رسانی در طراحی و نمای بیرونی وب سایت می باشد.

در این وب سایت اطلاعات کامل شرکت، برندهایی که شرکت با آنها همکاری دارد، اخبار و اطلاعیه ها و ... قرار داده شده است.
این وب سایت بیشتر به معرفی شرکت پرداخته و تعامل زیادی با کاربر ندارد، بجز صفحه ارتباط با ما که کانال ارتباطی بین کاربران و مدیران وب سایت می باشد.

چنانچه شما هم یک شرکت فعال در حوزه بازرگانی می باشید خوشحال می شویم طراحی وب سایت خود را به شرکت داده پردازی آسمان بسپارید. با توجه به تجربه ای که این شرکت در زمینه طراحی وب سایت در این حوزه دارد، مطمئنا رضایت شما را جلب خواهد نمود.

همین الان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴۸ تماس گرفته و سوال و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

برای مشاهده وب سایت شرکت بازرگانی پارس پیمان ماشین بر روی لینک زیر کلیک کنید.
#شرکت بازرگانی پارس پیمان ماشین #شرکت داده پردازی آسمان #تامین قطعات #تامین مواد اولیه ی کارخانجات و صنایع #طراحی وب سایت #طراحی وب سایت شرکت بازرگانی

http://www.ppmtrade.com