کانون تبلیغات برنا

کانون تبلیغات برنا یکی از خوشنام ترین و با سابقه ترین کانون های آگهی و تبلیغات در مشهد می باشد.
این وب سایت کلیه نیازهای یک شرکت فعال در زمینه آگهی و تبلیغات را پوشش می دهد.
نمای بیرونی این وب سایت به راحتی تمامی اطلاعاتی را که در زمینه این کانون مورد نیاز است را در اختیار بازدید کننده قرار می دهد (آدرس و اطلاعات تماس ، مشاهده کامل تمامی نمونه کارهای معرفی شده و شرح کامل هر نمونه کار ، عضویت در وب سایت ، آخرین پروژه های انجام شده ، بخش بلاگ و ...)
اما نمای داخلی که نیز یک سیستم کامل و جامع می باشد و به دو بخش نمای داخلی در دسترس عموم مشتریان و نمای داخلی در دسترس مدیر تقسیم می شود.
در نمای داخلی ویژه مشتریان که بعد از عضویت مشتری قابل مشاهده خواهد بود، مشتری براحتی قادر خواهد بود کلیه حوزه های کاری و خدمات کانون را بصورت دسته بندی شده و منظم مشاهده کرده و براحتی سفارش مورد نظر خود را ثبت نموده و با اتصال به درگاه بانک نهایی کند.
در نمای داخلی ويژه مدیر نیز شما شاهد دنیایی از امکانات مدیریتی و مفید می باشید از معرفی و مدیریت خدمات و تعرفه ها و ... گرفته تا مدیریت مشتریان . از مشاهده سفارشات و انجام آنها گرفته تا ریز کامل تمامی تراکنش های مالی و ...
چنانچه حوزه کاری شما هم مرتبط به کانون های تبلیغاتی می باشد، خوشحال می شویم طراح وب سایت شما باشیم.

همین الان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴۸ تماس گرفته و سوال و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

تگ ها
#کانون تبلیغات #طراحی وب سایت شرکت تبلیغاتی #سایت اختصاصی شرکت های تبلیغاتی #داده پردازی آسمان #سفارش آنلاین طراحی #طراحی لوگو #طراحی پوستر #عکاسی صنعتی

http://www.borna-ad.com/