شرکت آب معدنی سقا

کارخانه آب معدنی سقا کوهستان در فراز یکی از ارتفاعات رشته کوههای هزار مسجد در محیطی مصفا و بکر، و دور از منابع آلودگی ساز و در مجاورت چشمه های آب معدنی سقا در کیلو متر ۵۷ جاده مشهد – کلات در زیر بنای به وسعت۷۶۳۷ متر مربع احداث شده است .
این مجموعه دارای کلیه تأسیسات و مستندات ضروری از قبیل سالن های تولید ، بسته بندی ، انبار، ایستگاه پمپاژ از محل چشمه به منابع مصرف کارخانه، لوله های انتقال آب با استاندارد جهانی وگرید غذایی، تأسیسات رفاهی ، بهداشتی و مجموعه ساختمان اداری و وسایل حفاظتی ، تأسیسات برق ، گرمایش و آبرسانی است.

شرکت آب معدنی سقا کوهستان در سال ۱۳۸۶ تاسیس و اقدامات اجرایی خود را با شناسایی چشمه های غنی و سرشار از املاح مفید آب معدنی در منطقه قزلق واقع در محل رشته کوههای هزار مسجد در ناحیه ای بکر و به دور از هر گونه منبع آلوده کننده آغاز کرد. احداث کارخانه در یکی از ارتفاعات رشته کوههای هزار مسجد مشرف و مجاور چشمه ها در زیر بنایی به وسعت ۷۶۳۷ متر مربع در زمینی ۸۰ هکتاری طی سالیان ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ شروع و به بهره برداری رسید. این شرکت برای اولین بار در ایران اقدام به خریداری و نصب ماشین آلات تولید بطری ۲۰ لیتری از جنس پلی کربنات با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا از کمپانی ASB ژاپن نموده است . مواد پلی کربنات تولید این شرکت از کمپانی BAYER آلمان با گرید غذایی و تایید و وزارت محترم بهداشت و استاندارد جهت تولید بطری ۲۰ لیتری خریداری شد به منظور حفظ سلامت آب معدنی پس از تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان واحد بازرگانی، اقدام به خرید و نصب یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بسته بندی بطری ۲۰ لیتری کشور از کمپانی BARDI ایتالیا گردید. شرکت آب معدنی سقا کوهستان با توجه به نیاز بازار و جلب رضایتمندی مشتریان اقدام به خرید ، نصب وراه اندازی ماشین آلات تولید و بسته بندی بطری های ۱/۵ و ۰/۵ لیتری با ظرفیت ۷۰۰۰ و ۹۰۰۰ عدد در ساعت گردید و در سال ۹۲ به بهره برداری رساند. کلیه مجوز های بهداشتی و استاندارد ملی در عالی ترین سطح ممکن پس از ارزیابی کارشناسان عالی رتبه کشور از وزارت صنایع و معادن ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان برای فعالیتهای بهداشتی کارخانه طی این مقطع دریافت واقدام برای کسب گواهینامه های استانداردهای بین الملل ISO۲۲۰۰ HACC P ISO ۹۰۰۱ از معروف ترین موسسات گواهی دهنده اروپایی در دستور کار قرار گرفت .
وب سایت شرکت آب معدنی سقا در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت داده پردازی آسمان و کانون تبلیغات برنا طراحی و برنامه نویسی شد.
در این وب سایت علاوه بر نمایشگاهی که برای نمایش تولیدات و محصولات در نظر گرفته شده است، فروشگاهی نیز پیاده سازی شده است که امکان ثبت سفارش آنلاین برای مراجعه کنندگان محترم وجود دارد.
وب سایت آب معدنی سقا به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است.
چنانچه شما هم یک واحد تولیدی در زمینه آب معدنی دارید، خوشحال می شویم طراحی وب سایت خود را به شرکت داده پردازی آسمان بسپارید. از آنجا که این شرکت تجربه ی موفقی در این زمینه داشته است، مطمئنا رضایت شما را در این زمینه جلب خواهد نمود.

همین الان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴۸ تماس گرفته و سوال و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

در ادامه آدرس وب سایت شرکت آب معدنی سقا آمده است که می توانید با کلیک بر روی آن وارد وب سایت این شرکت شوید.
در بن بست هم راه آسمان باز است، پرواز را بیاموز.

http://www.saqakoohestan.ir