فردان حسابدار

وب سایت فردان حسابدار یک وب سایت فعال در زمینه آموزش و جذب اختصاصی نیروهای حسابداری می باشد. نحوه کار این وب سایت بدین شکل است که نیروهای آماده به کار متخصص در زمینه حسابداری را جذب نموده و ایشان را به کارفرمایان در جستجوی نیروی متخصص معرفی می نماید.
کارفرما و کارجو در این وب سایت دو پنل با امکانات متفاوت دارند و هر کدام دسترسی های مختص خود را دارند.
از جمله قابلیت ها و امکانات خاصی که در این وب سایت وجود دارد و آنرا از سایر وب سایت ها مشابه متمایز می کند این می باشد که در این وب سایت نیروی های کار ثبت نام شده تنها به یک ثبت نام و یا ارسال یک روزمه بسنده نمی کنند و می بایست برای افزایش رتبه خود و اثبات مهارت خود در آزمون هایی که به صورت آنلاین در پنل ویژه کارجو وجود دارد شرکت نمایند و بر اساس نمره کسب شده در آزمون یا آزمونها میزان مهارت و تخصص آنها رتبه بندی می شود.
کارفرمایان نیز با ورود به پنل خود قادر خواهند بود از بین کارجوهای ثبت نام شده و رتبه بندی شده با انجام یک جستجوی قدرتمند و پیشرفته (براساس جنسیت، تخصص، سن، میزان سابقه کار، رتبه آزمونها، موقعیت مکانی و ...) بهترین نیروی کار مورد نظر خود را براحتی یافته و رزمه وی را دریافت نموده و مشاهده کنند.
نحوه درآمدزایی این وب سایت نیز طریق مبلغی است که از کارفرما (جهت نمایش و یا ارسال رزمه و اطلاعات تماس نیروی کار) دریافت می شود.
در صورتی که شما هم یک بنگاه کاریابی و یا مشاغل مرتبط با این بخش را دارید، خوشحال می شویم طراحی وب سایت خود را به شرکت داده پردازی آسمان بسپارید. مطمئنا با تجربه ای که شرکت داده پردازی آسمان در این زمینه دارد رضایت شما را جلب خواهد نمود.
برای مشاهده وب سایت فردان حسابدار بر روی لینک زیر کلیک کنید.
در بن بست هم راه آسمان باز است، پرواز را بیاموز.

همین الان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۹۳۶۴۸ تماس گرفته و سوال و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

#وب سایت کاریابی #نیروی کار حسابداری #طراحی وب سایت کاریابی #شرکت داده پردازی آسمان #ارتباط کارجو و کارفرما #آزمون آنلاین

http://fardanhesabdar.ir